مشتری داده گستر فرزانگان در هنگام مواجهه با یک مشکل و حتی در صورتی که درخواست خاصی داشته باشد میتواند از طریق یکی از درگاههای ارتباطی مانند ایمیل، تلفن، فکس، پورتال مشتریان و نامه، مورد خود را به بخش پشتیبانی گزارش نماید. کارشناسان بخش پشتیبانی مورد مطرح شده را بررسی کرده و با توجه به نوع آن راهکار مناسب ارائه میکند و آن از طریق یکی از درگاه های ارتباطی به اطلاع مشتری میرسد. در صورتی که مشتری درخواست نماید این بخش آمادگی دارد تا یک نیروی مقیم را در محل کار مشتری مستقر نماید تا مشتری با خیالی آسوده فاصله اش را با شرکت داده گستر فرزانگان به چند متر تقلیل دهد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شرکت داده گستر فرزانگان محفوظ می باشد
بالای صفحه